niedziela, 9 czerwca 2013

Wiem że obiecywałam opowiadanie , ale nie mam weny, więc macie imagina , jak ktoś lubi 1D to wie o co chodzi /Madzia
















Imagin o Zaynie 
Byłaś z nim od prawie 2 lat. Chodziliście zawsze za ręke, nie chciał ukrywać waszego uczucia, tak jak ty.
Pewnego wieczora poszliście razem z chłopakami do klubu. Mijała druga godzina a Zayna nie było z tobą, zaczęłaś się denerwować. Poszłaś go poszukać, najpierw znalazłaś Harrego firtującego z jakąś laską.
-Harry widziałeś gdzieś Zayna ??-zapytałam
-Nie , może poszedł do kibla, a teraz przepraszam jestem zajęty-
-Ok dzięki i nie przeszkadzam-poszłaś szukac dalej. 
Przeszłas pare kroków i zauważyłaś jak ktoś obmacuje się z dziewczyną, coś cię podkusiło żeby czy to nie Zayn. 
-Zayn ??!! Jak mogłeś ??!!- wybiegłas z klubu, Biegłas przed siebie i nie zauważyłaś że znalazłaś się na jezdni i w tedy film ci się urwał 
****Oczami Zayna****
Jak ja mogłem jej to zrobić , kocham ją, a ona teraz leży w szpitalu . Jestem ostatnim debilem. Siedziałem tak pare minut użalając się nad sobą kiedy wszedł lekarz.
-Wyjdzie z tego ??-zapytałem
-Tego nie wiemy , o tym decyduje pierwsza doba po operacji , a operacja była ciężka i trudna. Mamy nadzieje że nie będzie większych komplikacji.-lekarz powiedział z nadzieją.
-Czy będę mógł z nią zostać??-
-Tak-
I tak minęły dwa dni od operacji, [T.I] się już obudziła , ale nie mam wystarczająco dużo odwagi żeby teraz na nia spojrzeć. Chłopaki do kolei wchodzili do sali gdzie leżała.
-Jak się czujesz [T.I] ?- zapytał Liam 
-Bywało lepiej- odpowiedziała ze smutkeim w oczach
****Oczami [T.I]
-Spałaś dwa dni , wiesz ??- powiedział z usmiechem Lou 
-Aż tyle, a co dokładnie się zemną stało?- próbowałaś wstać
-Musisz leżeć na łóżku!-krzyknął Harry
-Ale dlaczego ?- wtedy odsłoniłaś kołdrę i zobaczyłam swoją noge, cała była w szwach , spuchnięta, nie mogłaś uwierzyć w to co widzisz.
-Ktoś mi wreszcie powie co sie ze mną stało ????- krzyknęłaś, a ból rozszedł się po całym ciele
-Zostałaś potrącona rzez samochód, przed wczoraj pod klubem.-powiedział Niall 
-A gdzie Zayn?-
-Tu jestem kochanie- wszedł z bukietem róż
-To wszystko przez ciebie- wykrzyczałaś mu to prosto w twarz. Zauważyłaś że po policzku spływa mu łza.
-To nie tak jak myślisz-zaczął tłumaczyć-to ona zaczęła mnie całować-
-Wyjdź , nie chcę ciebie znać-
**Dwa miesiące później**
Już nie jesteś z Zaynem od dwóch miesięcy i się dobrze z tym czujesz. Dalej kumplujesz się z resztą 1D, odwiedzają ciebie bez Zayna. Chcesz wrócić do Polski i ułożyć sobie życie na nowo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz