piątek, 28 czerwca 2013

Liam  CZ.
1






Wreszcie 1D przyjedzie do Polski. Strasznie się cieszę razem z moją BFF . Od kąt się dowiedziałyśmy że będzie koncert zaczęłyśmy zbierać pięniądze na bilety. I uzbierałyśmy. 
**Dzień koncerty**
-[I.T.P] choc szybko bo się spóźnimy  -
-Już idę-
**Stadion(miejsce koncertu)**
Weszłyśmy na stadion, stałyśmy w pierwszym rzędzie. 
-Aaaaa wreszcie zobaczymy 1D na żywca , ale jestem podekscytowana- jęczała [I.T.P]
-Weź się opanuj, wstyd mi robisz-
-Okk-
*Koncert*
Szalałyśmy pod sceną, śpiewałyśmy razem z chłopakami. W pewnej chwili zauważyłam że Liam się na mnie patrzy i uśmiecha. Oczywiście odwzajemniłam uśmiech, i od razu się zarumieniłam :D
*Podpisywanie płyt itp*
Stałyśmy w kolejce chyba ze 2 godziny , aż przyszła kolej na mnie.
Najpierw podeszłam do Harry'ego , później do Zayn'a , Niall'a , Lou i wreszcie mojego ulubieńca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz