środa, 12 czerwca 2013

Imagin o Lou
Napisałam go z koleżanką poznaną przez neta . Oczywiście też jest Directioner jak ja :D



Mam na imie [T.I] i mieszkam w Londynie od 2 lat, jestem przyjaciółką sławnego  boysbandu 1D.
Z Lou znałam się jeszcze z czasów szkoły, akceptował moje dziwactwa i mięliśmy te same zainteresowania, np.: lubiliśmy marchewki, gołębie i paski i słuchaliśmy podobnej muzyki.Często też pomagał mi zapomnieć o problemach,pocieszał,za co go kochałam jeszcze bardziej.Był mi bardzo bliski... Pewnego dnia zaproponował koncert naszego ulubionego zespołu, czyli Coldplay. W dzień koncerty nie myślałam o niczym innym niż o tym że za parę godzin będziemy na wielkim stadionie , na którym miał się odbyć koncert. Specjalnie wzięłam wolne w pracy, żeby się przygotować na spotkanie. Marzyłam,aby być tam z Louisem.. Chciałam wyglądać jak najlepiej,spięłam włosy,bo powiedział,że w takim wydaniu wyglądam najlepiej..spędziłam prawie 3 godz przed lustrem,gdy do koncertu zostały 2 godziny,zadzwonił mi tel...
-Halo?-
-[T.I] muszę ciebie zabrać jeszcze w pewne miejsce.-
-Ale w jakie?
-To niespodzianka..
-Uchh..powiedz chociaż jak ono wygląda..?
-Nie..powiem tylko że jest tak niesamowite jak ty..-
Odpuściłam i nie dociekałam więcej gdzie chce mnie zabrać. Nałożyłam jeszcze lekki makijaż. Byłam gotowa. 15 min później przyszedł Lou. Był ubrany w czerwone rurki i koszulke z logo Coldplay. 
- Woww..ślicznie wyglądasz..
- Dzięki,Lou ty też  
-Gotowa?
-Myślę że tak..
I wsiedliśmy do auta..jechaliśmy w odwrotną stronę,niż zamierzaliśmy.Długo jechaliśmy pustymi ulicami,zasnęłam... Kiedy się zatrzymaliśmy, obudził mnie.Gdy wyszłam z auta,znajdowaliśmy się na wysokiej górze,z której patrzeliśmy piękny zachód słońca. W pewnym momencie spojrzał się na mnie , odwzajemniłam spojrzenie. Wtedy mnie pocałował. Niesamowite uczucie, jak całuje się kogoś kogo się kocha.
-Zawsze m się podobałaś. Wiesz??
-Naprawdę ?? Ty mi też:P
Od tamtej pory jesteśmy ze sobą szczęśliwi a minęło już ponad 50 lat. 
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




Mam nadzieję że się spodobał , jak tak czytelniku dodaj komentarz :_)
  /Madzia 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz